Пълнени чушки с Бъркани яйца

пълнените чушки са най-търсената рецепта на този сезон.
пълнени чушки със сирене
пълнени чушки с яйца и сирене на фурна
пълнени чушки с басмати ориз и сос от сирене

пълнени чушки с яйца и сирене и магданоз
мислих, мислих и нов вариант измислих.

печени чушки с бъркани яйца

нужното.
чушки. яйца. домати. зехтин. сол.

другото.
скаричка или фурна.

направата.
взимам няколко чушки.
режа ги по средата.
като запазвам дръжките.
по-завършени ми изглеждат така.
изчиствам им семенцата.
слагам ги на скаричката или във фурната.
съвсем леко ще ги запека.
не искам съвсем да омекнат.
защото няма да ги беля.
на тигана слагам малко зехтин.
добавям малко домати, ситничко нарязани.
бъркам, докато се изпържат хубаво.
добавям само жълтъците на яйцата.
един мой скъп човек много ми е говорел за яйцата.
та от него знам, че само жълтъка е полезен.
за това сега ще сложим само него.
аз се отказах от месото, но тъй като готвя за другите.
сложих и нарязани кренвирши.
на никой не ги препоръчвам.
много солени и много измислени.
никога не знаеш какво има в тях.
но мама ги обича, а аз готвя за нея.
така, че добавям.
сготвено ли е с любов, другото е маловажно.
бъркам яйцата, докато са готови.
след това насипвам с малка лъжичка в чушките.
и съм готова.

другият вариант е да пропусна печенето.
и направо суровите чушки да напълня.
вместо колбаси - спокойно сирене мога да добавя.
както се казва - които, както обича. варианти много.
никога не се ограничавай в рамките на рецептата.
освободи съзнанието си ...и сготви с любов!



Facebook Comments

0 коментарa :

Публикуване на коментар