Чайна и Къща за Мъдрост

Всичко събрано на едно.
И в добавка.
Без цигарен дим.
Без Кока Кола.
Без алкохол.

Винаги съм си мечтала за такова място!
Да избягам за малко от комерсиалния свят!
Да се събуя, да подвия краче и да се почувствам у дома!

Такова място съществува!
Има-няма седмица, откакто отвори врати...
VEDA HOUSE или ВЕДА ХАУЗ
Къща за Чай и Мъдрост
www.vedahouse.bg



Бързам да кажа Къде е?
ул. Гладстон 2 на ъгъла с бул. Христо Ботев

Като тръгнеш от Петте кьошета в посока площад Македония.
Броиш до 4тата пряка в дясно,
която е Гладстон и завиваш по нея,
още 5 крачки и си пред жълтата Къща.
Това е тя, Къщата на Чая в София.

Какво откриех там?
Чисти истински чайове.
Около 50 вида, ме очакват да ги опитам.
Аюрведични чайове от древната индийска култура.
Wellness чайове с плодчета и цветчета.
Зелени чайове от Япония и Китай.
Черни чайове от Индия и Цейлон.
Плодови чайове.
Билкови чайове.
И интересни Билкови миксове.

Още плодови сокове, прясно изцедени.
Домашни сладкиши, домашен сладолед...

Поне 100 вкуса, които са ми непознати!
Така най-точно мога да опиша това място!

Миналата събота се насладих на маслиновия чай.
Така хубаво се бях отпуснала на втория етаж,
сред меки възглавнички, малки масички,
и библиотечка с книги.

Какво друго ми трябва?!
А да - има и WiFi (Интернет), за тези,
които като мен, си разхождат лаптопа навсякъде.
Не че стигнах до там. Предпочетох да се отпусна.
и вместо да по чатя или да по работя, да се насладя на мига.




Момичетата в Чайната бяха толкова мили,
че хич и не ми се тръгваше. Но нямаше как!
Обещах си да се върна отново скоро!

Тази събота (вече днес) съм решила да опитам Генмайча.
Японски зелен чай и печен ориз.
Сигурна съм, че ще е Интересно!


Някой ще попита...
Как успявам все такива странни да си ги избирам?!
Хич, не е трудно.
Точно срещу вратата, на първия етаж, на бара...
са подредени най-различни бурканчета с чайчета.




Отваряш, поемаш аромата им, затваряш, посягаш към друго.
И така, докато си избереш. Умно, нали?
Особено, ако повечето им имена не ти говорят нищо.
В такива случай и менюто не върши работа,
друго си е да подушиш!

Множество малки кутийки за чай ме изкушават.
Заедно с чайничета и чашки.



Страхотна идея за подарък!
Малка кутийка с чай, кой би отказал такъв сгряващ подарък!
Дори вече имам идея кой да зарадвам!

Чух, че там ще се заформят и разни интересни сбирки.
Първата, която ми попадна е на 28 юни (събота) от 17 часа.
Ще е неформално парти-беседа за бременността, раждането и отглеждането на децата.
Иска ми се да не го пропусна!

Май успях да си кажа всичко, което ми бе на душата!
Ако ти се гледат още снимки, тук е мястото!

...

В добавка - още Впечатления!
Опитах чая
Генмайча.
Много специфичен аромат на печен ориз.
Определено ще опитам отново!
А за да е по-интересно ...
Дегустирах и 3те вида домашен сладолед.
Банан с джинджифил.
Ванилия.
Шоколад с лешници.
Сладоледът е на основата на квасена сметана!
Вкусно, вкусно...!
Купих си и много красива малка къщичка,
в която мога да си сложа малко чай
и да я потопя в чашата с горещата вода
и да се насладя на сгряващата напитка.















Обаче, какво забравих?
Забравих да си купя чай!
Та, пак ще се разходя до там!




Facebook Comments

6 коментарa :

Анонимен каза...

Хм, много хубаво местенце изглежда:) Това е нова чайна, а не част от "Магазин за време и чай", нали? Защо знам че и там искаха да правят...

Nathalie каза...

съвсем ново местенце е :)

smaragdus каза...

Добре ли ти платиха за рекламата?
И както разбирам, изглежда че онези от Hp все пак са ти оправили лаптопа.

Nathalie каза...

така е, оправиха го.
не мина без разправии,важното е, че сега е окей.

а относно рекламата.
много съжалявам, но пари не приемам.
пиша за всичко, което ми е харесало.
не бих си позволила да пиша за нещо, което не ми харесва и то за пари или материални облаги.

така че ..иди сам и се убеди, че написаното от мен отговаря 100% на реалността.

Анонимен каза...

Zdraveite,
nqma kak da ne drasna sled pro4eta na prav pogled,zatova iskam samo da pod4ertaq,4e takiva hora s takiva idei vinagi trqbva da badat podkrepqni...Interesa koito ni podbutvat si zaslujava vnimanieto i vreme ot koito vsa6tnost imat nujda...za da prodaljavat da sa kreativni-biznes naturi.
p.p.
Kajete mi koi ima6e tozi kasmet,iskam da se zapoznaem ;)
man3113@abv.bg
na tozi adrez :)

Елена каза...

Страхотно място!Обслужването е на ниво!Много любезни и усмихнати младежи :).Обстановката е спокойна и отпускаща!
Който не е ходил е време да опита!Невероятно вкусни супички и манджички :).А чая който пих (от бъз) беше много приятен!Има цяло меню с различни чайчета и различни питиета!!!

Публикуване на коментар