Печени Ябълки с Мед, Стафиди и Шоколад

И преди съм правила!
Ето, ако не вярваш...
Печени ябълки със стафиди.
Какво е по-различното сега?
Три Неща.
Ще ги откриеш, знам Аз.




Какво ми бе нужно?
ябълки
мед
стафиди
ядки
парченце шоколад
портокал

Какво още?
фурна
фолио
ножче

Подробностите!
Първо.
Направих по два прореза във всяка ябълка. Изчистих ги внимателно от семчиците. И с ножчето направих не дълбок прорез по обиколката на всяка ябълка. Защо ми трябваше да го правя? Когато се опекат - стават много красиви, като разделени на две са.

Второ.
Полях ги обилно със сока на един портокал. За да сочни и по-вкусни. Хубаво е да се изберат сладки ябълки, те по стават за печене. Но аз имах под ръка само зелени. Дано следващия път да съм по подготвена.

Трето.
Сложих мед в средата на всяка ябълка. Добавих и стафиди, малко парченце шоколад и счукани ядки.

Четвърто.
Сложих ги върху скаричка с фолио отдолу и в загрятата на 180 градуса фурна.

Пето.
Пекох ги около 30-40 минути.

Шесто.
Сервирах ги в тяхното собствено сосче, което си бяха пуснали при печенето.

И това беше!
Приятно облизване на пръстенцата!
Откри ли разликите?


Facebook Comments

0 коментарa :

Публикуване на коментар