Завръщане УДОМА - Ден 11

Мартенички, мартенички..
Разхождам си се аз по Главната.
И от двете ми страни все едно и също.
Сергийка до сергийка.
Коя от коя по-шаренка и кичозна.
Всички продават ли продават..
Ама май продавачите повече от купувачите.
И си мисля аз?
Какво се случва с мартеничките, за които не се е намерил купувач?
Остават за следващата година?
Или какво?
И друго си мисля Аз?
Защо всички са толкоз кич?!
Та мартеничката е просто две кончета.
Бяло и червено.
Може и дървенко да се добави.
Това е идеята.
Да носят здраве и късмет.
А сега всичко е пластмаса и кожа.
Мисля си..да бия Отбой.
И да не купувам.
Да взема две кончета и сама да си ги наглася.
Ще са истински и направени с Любов.
Това си мисля.
Това и ще направя.

На приказки ..с мен!
Добавих си аз - екстрата на Google Talk.
Никакви очаквания си нямах.
Една екстра, на която никой няма да й обърне внимание.
Да, ама не стана тъй.
Хареса се.
И сега си говоря ..
С познати и непознати.
И е адски готино.
Директна комуникация.
Вече не съм анонимна.
За мен това си е Новост.
А още по-Ново е, че ми харесва.
Така че..Давайте!
Въпроси, Коментари, Забележки..
Всичко е Добре Дошло!

74 читателя.
Всеки ден се изненадвам.
Приятно, разбира се.
Още някой се е присъединил към читалнята.
Винаги съм си записвала разни неща.
Умна мисъл тук, умна мисъл там.
О, любовна мъка, най-лесно е да си я опиша.
Малко поне да ми олекне.
Много от нещата, които вече съм публикувала са ..
Точно това.
Стари неща, които съм си писала или събирала.
Сега наистина се колебая?
Защо?
Защото в продължение на 86 дни..
Описвах ден по ден..Една раздяла.
Сега тя вече е Факт.
Но още не събирам смелост да я направя Достъпна за всички.
Едва ли моята Раздяла е по-различна от много други Раздели.

<< Завръщане УДОМА - Ден 10



Facebook Comments

2 коментарa :

andrea27 каза...

По-Различна е, повярвай ми...:))))Не защото се е случило кой знае какво, а защото боли именно у теб. Защото са сринати твоите надежди за нещо си... Защото онова празно ъгълче, което е останало след нея е точно в теб.... и ничия друга Раздяла не може да е същата...

Nathalie каза...

толкова хубаво си го казала, че просто "онемях"..няма какво да добавя.

Публикуване на коментар