Пътят към Щастието


Повечето от нас отлагат щастието.
Ние казваме, Ще бъда щастлив, ако еди-какво си стане
Или Ще бъда щастлива, ако еди-какво се случи.
Аз ще бъда щастлив, ако издържа изпита.
Аз ще бъда щастлива, ако изкарам шестица в училища.
Аз ще бъда щастлив, когато завърша университета.
Аз ще бъда щастлива, ако намеря работа.
Аз ще бъда щастлив, ако получа повишение.
Аз ще бъда щастлива, когато се оженя.
Аз ще бъда щастлив, когато се разведа.

Повечето от нас смятат, че нещо трябва да се случи, за сме щастливи. В резултат на това ние не преживяваме цялостно щастие. За да бъдем щастливи в бъдеще, се иска да сме щастливи сега.

Някой може да каже...
Но има много неща в моя живот, поради които аз сега не съм щастлив и те трябва да се променят. Ние сме склонни да обръщаме внимание на дребните неприятности и да пропускаме положителните неща в нашия живот.

Например, кога истински оценяваме здравето?
Когато заболеем.
Когато сме болни, здравето е всичко за нас.
Парите са нищо в сравнение със здравето, ако сме сериозно болни.
Но когато сме здрави, мислим ли за това?
Наслаждаваме ли му се истински?

Кога истински оценяваме любимите ни хора?
Когато са далеч от нас или когато вече не са живи.
Но ценим ли ги, когато са сред нас?

Защо веднага не решим да бъдем щастливи?
Защо не се радваме на всеки момент, на всяко събитие, на всеки човек?

Благодарни за това, което имаме и което сме.
Това ще ни улесни да изпитаме щастие и в бъдеще.

Когато имаме нещо, винаги искаме повече, но ако винаги искаме повече, все няма да имаме достатъчно. Добре е за нас да искаме нещо да стане, но ако то не стане, ние можем да продължим да се чувстваме щастливи, защото нестаналото не е условие за нашето щастие. Чудесно е, ако се случи, но ако не се случи, ние ще си останем щастливи.

Повтаряйме си често тези изречения..
Аз съм щастлив именно сега.
Аз се усмихвам лесно.
Аз виждам положителните страни на всяка ситуация.

и...
ВРАТА КЪМ ЩАСТИЕТО
Познаваш ли Щастието? (тест)
13 стъпки към Щастието

Facebook Comments

3 коментарa :

Deni каза...

Аз съм щастлива
точно сега
докато седя и пиша
или просто чета

Аз съм щастлива
имам крила
една песен красива
в моята уста

Аз съм щастлива
тук и сега
обичам безкрайно
Бог и света

Анонимен каза...

това което е написано просто нямам думи направо сърцето ми ............... който го е писал е просто уникален така си зимаш пука от живота

Меги каза...

Аз разбрах, че можеш да си щастлив само ако осъзнаеш, че си истински богат с това, което имаш и обичаш!
Аз съм щастлива тук и сега!

Публикуване на коментар